Logo
My IEU Logo
EN
Üniversite
Başkanımızdan
Rektörümüzden
Tarihçe
Mütevelli Heyeti
İdari Birimler
Rektörlük
Misyon ve Vizyon
Burslar
İş Birliği
İEÜ'de Kalite Yapılanması
Yönetmelik / Yönerge
Ödüllerimiz
Kişisel Verilerin Korunması
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
İlke ve Politikalarımız
Akademik
Yüksekokullar
Fakülteler
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ortak Dersler
  • Adalet Meslek Yüksekokulu
  • Meslek Yüksekokulu
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • İşletme Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi
  • Tıp Fakültesi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Ekonomi Alanı
  • Hukuk Alanı
  • İletişim Alanı
  • İşletme Alanı
  • Lojistik Alanı
  • Matematik Alanı
  • Mimarlık Alanı
  • Mühendislik Alanı
  • Psikoloji Alanı
  • Sağlık Alanı
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Alanı
  • Sürdürülebilir Enerji Alanı
  • Tasarım Çalışmaları Alanı
  • Yabancı Diller Eğitimi Alanı
Araştırma
Araştırma Merkezleri
Kütüphane
Akıllı Kampüs
Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
İzmir Bilimpark
Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
Çocuk Üniversitesi
Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
Etik Kurul
Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
Kampüs
İEÜ'de Hayat
İzmir
Kütüphane
Yurtlar ve Barınma
Kafe ve Restoran
Öğrenci Kulüpleri
İEÜ Yayınevi
Engelli Destek Birimi
Sağlık ve Psikolojik Danışma
INTERNATIONAL
İletişim
İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • Üniversite
    • Başkanımızdan
    • Rektörümüzden
    • Tarihçe
    • Mütevelli Heyeti
    • İdari Birimler
    • Rektörlük
    • Misyon ve Vizyon
    • Burslar
    • İş Birliği
    • İEÜ'de Kalite Yapılanması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Ödüllerimiz
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
    • İlke ve Politikalarımız
  • Akademik
    • Yüksekokullar
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet (Türkçe)
        • Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
      • Meslek Yüksekokulu
        • Meslek Yüksekokulu
        • Bankacılık ve Sigortacılık (Türkçe)
        • Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
        • Dış Ticaret (Türkçe)
        • Grafik Tasarım (Türkçe)
        • İç Mekân Tasarımı (Türkçe)
        • İnşaat Teknolojisi (Türkçe)
        • İş Sağlığı ve Güvenliği (Türkçe)
        • Mimari Restorasyon (Türkçe)
        • Radyo ve Televizyon Programcılığı (Türkçe)
        • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (Türkçe)
        • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Türkçe)
        • Turizm ve Otel İşletmeciliği (Türkçe)
        • Uygulamalı İngilizce Çevirmenlik
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
    • Fakülteler
      • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fizik
        • Matematik
        • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık
        • Psikoloji
        • Sosyoloji
      • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Endüstriyel Tasarım
        • Görsel İletişim Tasarımı
        • İçmimarlık ve Çevre Tasarımı
        • Mimarlık
        • Tekstil ve Moda Tasarımı
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
        • İletişim Fakültesi
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
        • Sinema ve Dijital Medya
        • Yeni Medya ve İletişim
      • İşletme Fakültesi
        • İşletme Fakültesi
        • Ekonomi
        • İşletme
        • Lojistik Yönetimi
        • Muhasebe ve Denetim Programı
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
        • Uluslararası Ticaret ve Finansman
      • Mühendislik Fakültesi
        • Mühendislik Fakültesi
        • Bilgisayar Mühendisliği
        • Biyomedikal Mühendisliği
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği
        • Endüstri Mühendisliği
        • Gıda Mühendisliği
        • Genetik ve Biyomühendislik
        • Havacılık ve Uzay Mühendisliği
        • İnşaat Mühendisliği
        • Makine Mühendisliği
        • Mekatronik Mühendisliği
        • Yazılım Mühendisliği
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
        • Hemşirelik
        • Sağlık Yönetimi
        • Beslenme ve Diyetetik
      • Tıp
    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
    • Ortak Dersler
  • Araştırma
    • Araştırma Merkezleri
    • Kütüphane
    • Akıllı Kampüs
    • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
    • İzmir Bilimpark
    • Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
    • Çocuk Üniversitesi
    • Etik Kurul
    • Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
    • Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
    • Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
    • Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
  • Kampüs
    • İEÜ'de Hayat
    • İzmir
    • Kütüphane
    • Sağlık ve Psikolojik Danışma
    • Yurtlar ve Barınma
    • Kafe ve Restoran
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Engelli Destek Birimi
    • İEÜ Yayınevi
  • INTERNATIONAL
  • İletişim
  • ENGLISH

  • Aday Öğrenci | Öğrenci | Mezun

      Arama Sonuçları...

      MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ

      Yazılım Mühendisliği

      Menu
      • Ana Sayfa
      • Hakkımızda
        • Misyon - Vizyon
        • Eğitim Amaçları
        • Program Çıktıları
        • Danışma Kurulu
        • Fakülte Eğitim ve Akreditasyon Kurulu
        • Erasmus Koordinatörü
        • Uygulamalı Eğitimler Komisyonu
      • Akademik
        • Öğretim Programı
        • Akademik Kadro
        • Genel Eğitim Dersleri
        • Çift Anadal Programı
        • Sertifika Programları
          • Bilgisayar Oyunları
      • Akreditasyon
        • Müdek
        • Eur-Ace Bachelor
      • Araştırma
        • Lisansüstü Tezleri
        • Projeler
        • Bitirme Projeleri
        • Akademik Yayınlar
      • Staj
      • Mezunlarımız
        • Mezunların Mesleki Profili
        • Mezunlarımızın Çalıştığı Kurumlar
      • Sıkça Sorulan Sorular
      • Tüm Haberler
      • İletişim
        • İletişim Bilgileri

      CDM 212 | Ders Tanıtım Bilgileri

      Dersin Adı
      Film Semineri II: Modern Sinema
      Kodu
      Yarıyıl
      Teori
      (saat/hafta)
      Uygulama/Lab
      (saat/hafta)
      Yerel Kredi
      AKTS
      CDM 212
      Güz/Bahar
      3
      0
      3
      4

      Ön-Koşul(lar)
      Yok
      Dersin Dili
      İngilizce
      Dersin Türü
      Servis Dersi
      Dersin Düzeyi
      Lisans
      Dersin Veriliş Şekli -
      Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri Tartışma
      Problem çözme
      Soru & Cevap
      Anlatım / Sunum
      Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu -
      Dersin Koordinatörü -
      Öğretim Eleman(lar)ı
      • Dr. Öğr. Üyesi Derya ÖZKAN
      Yardımcı(ları) -
      Dersin Amacı Bu derste, 1960'dan günümüze dünya film endüstrisinin ulusal sinemaları, film hareketleri, yönetmenleri ve yükselen ulusötesilik ele alınacaktır.
      Öğrenme Çıktıları
      #
      İçerik
      PÇ Sub
      * Katkı Düzeyi
      1
      2
      3
      4
      5
      1Modern filmlerde ele alınan küresel, sosyal, ekonomik ve politik sorunları farklı açılardan analiz edebilecektir
      2izledikleri filmleri tartışabilecekler,
      3Modern sinemadaki ulusal, ulusötesi ve uluslarüstü film yapım biçimlerini tanımlayabilecektir
      4Anlatı, teknik ve eser sahibi üslupları açısından modern film hareketlerini karşılaştırabilecektir.
      5Filmlerin kültürel sistemleri ve küreselleşmeyi yansıtma, ortaya çıkarma, eleştirme ve meydan okuma gücünü tartışabilecektir.
      Ders Tanımı Bir dizi dersin ikincisi olan bu derste, öğrencilerin film kültürü kazanması için elzem olan filmler gösterilir, tanıtılır ve tartışılır. Her hafta, belirli bir kültürel bağlam, yerel, ulusal ve bölgesel deneyimlerin karmaşık biçimleri ele alınarak filmler ve film hareketleri analiz edilir.
      Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

       



      Dersin Kategorisi

      Temel Ders
      Uzmanlık/Alan Dersleri
      Destek Dersleri
      İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
      Aktarılabilir Beceri Dersleri

       

      HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

      Hafta Konular Ön Hazırlık Öğrenme Çıktısı
      1 Derse giriş
      2 İngiliz Yeni Dalgası ve Özgür Sinema. Lindsay Anderson - If (1968) (111 min) Sarah Street “From Ealing Comedy to the British New Wave” in European Cinema (Ed. Elisabeth Ezra) (2004), pp. 176-193. Robinson, David “Anderson shooting IF...” Sight and Sound; Summer 1968; 37, 3; pg. 130.
      3 Yeni Alman Sineması. Wim Wenders - Alice in the Cities (1974) (110 min) Thomas Elsaesser “The New German Cinema” in European Cinema (Ed. Elisabeth Ezra) (2004), pp.194-213. John Pym “The Road from Wuppertal” Sight and Sound; Fall 1984; 53, 4; pg. 244.
      4 Essay Film. Sans Soleil, Chris Marker (1983) Laura Rascaroli. “The Essay Film: Problems, Definitions, Textual Commitments.” Framework: The Journal of Cinema and Media, FALL 2008, Vol. 49, No. 2, pp. 24-47. David Montero “Film also ages: time and images in Chris Marker's Sans soleil”, Studies in French Cinema, 6:2, 2006, pp. 107-115. Chris Darke “Chris Marker” in The Oxford History of World Cinema, G. Nowell-Smith (Ed), Oxford University Press, 1996, pp. 530-531.
      5 Yeni Amerikan Bağımsız Sineması. Stranger Than Paradise, Jim Jarmusch (1984) Richard Linnett “As American as You Are: Jim Jarmusch and Stranger than Paradise” Cinéaste, Vol. 14, No. 1 (1985), pp. 26-28. Emanuel Levy “The New York School of Indies” in Cinema of Outsiders. The Rise of American Independent Film. New York University Press, pp. 184-191.
      6 Fransız Yeni Dalgası. Nikita, Luc Besson (1990). Ara sınav 1 Sue Harris, “Cinema du Look,” European Cinema, ed. Elizabeth Ezra. Oxford University Press. 2004. pp.219-233.
      7 Yeni İran Sineması. Close-up, Abbas Kiarostami (1990) Hamid Naficy “Iranian Cinema” in The Oxford History of World Cinema, G. Nowell-Smith (Ed), Oxford University Press, 1996, pp. 672-678. Godfrey Cheshire “Abbas Kiarostami: A Cinema of Questions” Film Comment, Vol. 32, No. 4 (July-August 1996), pp. 34-36. Bernard Stiegler “On Abbas Kiarostami’s Closeup” Parrhesia. Vol. 20, 2014, pp. 40-48.
      8 Yeni Asya Sineması. Fallen Angels, Wong Kar-wai. 1995. Dominic Pettman (2000) “The floating life of fallen angels: Unsettled communities and Hong Kong cinema,” Postcolonial Studies: Culture, Politics, Economy, 3:1, 69-80. Chuck Stephens “Time pieces: Wong Kar-Wai and the Persistence of Memory” Film Comment, Vol. 32, No. 1 (Jan-Feb 1996), pp. 12-18.
      9 Ara sınav haftası
      10 Yeni Avrupa Sineması I: Banliyöler. Le Haine, Mathieu Kassovitz (1995) Amy Siciliano, “La Haine: Framing the ‘Urban Outcasts’” ACME International Journal for Critical Geographies, Vol. 6 No. 2. 2007, pp.211-230.
      11 Kuzey Avrupa Sineması. Drifting Clouds, Aki Kaurismaki (1996). Ara sınav 2 Bert Cardullo “Finnish Character: An Interview with Aki Kaurismäki” Film Quarterly, Vol. 59, No. 4 (Summer 2006), pp. 4-10. Jonathan Romney “Last Exit to Helsinki: The Bleak Comedic Genius of Aki Kaurismäki, Finland’s Finest” Film Comment, Vol. 39, No. 2 (MARCH/APRIL 2003), pp. 43-45, 47
      12 Sosyalizm Sonrası Doğu Avrupa Sineması. Occident, Cristian Mungiu, 2002 (102 min) Adriana Cordali Gradea (2018) “The rhetoric of leaving, or the mirage of the fetishized West in Cristian Mungiu’s Occident” Journal of European Studies. Volume 48, issue 3-4, page(s): 250-264. Marian Țuțui and Raluca Iacob, “New Romanian Cinema: Geography and Identity” in Christina Stojanov (Ed) The New Romanian Cinema. Edinburg University Press. 2021, pp. 211-224.
      13 Yeni Avrupa Sineması II - Postkolonyal Avrupa. Caché, Michael Haneke (2005) Nancy E. Virtue “Memory, Trauma, and the French-Algerian War: Michael Haneke's Caché (2005)” Modern & Contemporary France, 19:3. 2011, pp. 281-296. Isabelle McNeill “Transitional Spaces: Media, Memory and the City in Contemporary French Film” in Cities in Transition. The Moving Image and The Modern Metropolis. Ed. A. Webber & E. Wilson. Wallflower Press. 2008, p. 205-215.
      14 Yeni Avrupa Sineması III - Göç ve Diaspora. Gegen die Wand, Fatih Akın (2004)
      15 FİNAL PROJESİ
      16 Final sınavları

       

      Ders Kitabı
      Önerilen Okumalar/Materyaller

      Geoffrey Nowell-Smith. The Oxford History of World Cinema. Oxford University Press, 1999.

      Elizabeth Ezra. Ed. European Cinema. Oxford University Press. 2004.

       

      DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Katkı Payı % LO 1 LO 2 LO 3 LO 4 LO 5
      Katılım
      1
      20
      Laboratuvar / Uygulama
      Arazi Çalışması
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      Portfolyo
      Ödev
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      Proje
      1
      40
      Seminer/Çalıştay
      Sözlü Sınav
      Ara Sınav
      2
      40
      Final Sınavı
      Toplam

      Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      4
      100
      Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      Toplam

      AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Süre (Saat) İş Yükü
      Teorik Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati)
      16
      3
      48
      Laboratuvar / Uygulama Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati)
      16
      0
      Sınıf Dışı Ders Çalışması
      16
      2
      32
      Arazi Çalışması
      0
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      0
      Portfolyo
      0
      Ödev
      0
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      0
      Proje
      1
      20
      20
      Seminer/Çalıştay
      0
      Sözlü Sınav
      0
      Ara Sınavlar
      2
      10
      20
      Final Sınavı
      0
          Toplam
      120

       

      DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARININ PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

      #
      PÇ Sub Program Yeterlilikleri / Çıktıları
      * Katkı Düzeyi
      1
      2
      3
      4
      5
      1

      Mühendislik Bilgisi: Matematik, fen bilimleri, temel mühendislik, bilgisayarla hesaplama ve ilgili mühendislik disiplinine özgü konularda bilgi; bu bilgileri, karmaşık mühendislik problemlerinin çözümünde kullanabilme becerisi.

      -
      -
      -
      -
      -
      1

      Matematik

      -
      -
      -
      -
      -
      2

      Fen bilimleri

      -
      -
      -
      -
      -
      3

      Temel mühendislik

      -
      -
      -
      -
      -
      4

      Bilgisayarla hesaplama

      -
      -
      -
      -
      -
      5

      İlgili mühendislik disiplinine özgü konularda bilgi

      -
      -
      -
      -
      -
      6

      Bu bilgileri, karmaşık mühendislik problemlerinin çözümünde kullanabilme becerisi.

      -
      -
      -
      -
      -
      2

      Problem Analizi: Karmaşık mühendislik problemlerini, temel bilim, matematik ve mühendislik bilgilerini kullanarak ve ele alınan problemle ilgili BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarını* gözeterek tanımlama, formüle etme ve analiz becerisi*

      -
      -
      -
      -
      -
      3

      Mühendislik Tasarımı: Karmaşık mühendislik problemlerine yaratıcı çözümler tasarlama becerisi; karmaşık sistemleri, süreçleri, cihazları veya ürünleri gerçekçi kısıtları ve koşulları* gözeterek, mevcut ve gelecekteki gereksinimleri karşılayacak biçimde tasarlama becerisi.

      -
      -
      -
      -
      -
      1

      Karmaşık mühendislik problemlerine yaratıcı çözümler tasarlama becerisi

      -
      -
      -
      -
      -
      2

      Karmaşık sistemleri, süreçleri, cihazları veya ürünleri gerçekçi kısıtları ve koşulları* gözeterek,

      -
      -
      -
      -
      -
      3

      Mevcut ve gelecekteki gereksinimleri karşılayacak biçimde tasarlama becerisi

      -
      -
      -
      -
      -
      4

      Teknik ve Araçların Kullanımı: Karmaşık mühendislik problemlerinin analizi ve çözümüne yönelik, tahmin ve modelleme de dahil olmak üzere, uygun teknikleri, kaynakları ve modern mühendislik ve bilişim araçlarını, sınırlamalarının da farkında olarak seçme ve kullanma becerisi.

      -
      -
      -
      -
      -
      5

      Araştırma ve İnceleme: Karmaşık mühendislik problemlerinin incelenmesi için literatür araştırması, deney tasarlama, deney yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama dahil, araştırma yöntemlerini kullanma becerisi.

      -
      -
      -
      -
      -
      1

      Karmaşık mühendislik problemlerinin incelenmesi için literatür araştırması

      -
      -
      -
      -
      -
      2

      Deney tasarlama

      -
      -
      -
      -
      -
      3

      Deney yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama dahil, araştırma yöntemlerini kullanma becerisi

      -
      -
      -
      -
      -
      6

      Mühendislik Uygulamalarının Küresel Etkisi: Mühendislik uygulamalarının BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları* kapsamında, topluma, sağlık ve güvenliğe, ekonomiye,sürdürülebilirlik ve çevreye etkileri hakkında bilgi; mühendislik çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalık.

      -
      -
      -
      -
      -
      1

      Mühendislik uygulamalarının BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları* kapsamında, topluma, sağlık ve güvenliğe, ekonomiye, sürdürülebilirlik ve çevreye etkileri hakkında bilgi; (FENG101)

      -
      -
      -
      -
      -
      2

      Mühendislik çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalık. (FENG101)

      -
      -
      -
      -
      -
      7

      Etik Davranış: Mühendislik meslek ilkelerine* uygun davranma, etik sorumluluk hakkında bilgi; hiçbir konuda ayrımcılık yapmadan, tarafsız davranma ve çeşitliliği kapsayıcı olma konularında farkındalık. (FENG101)

      -
      -
      -
      -
      -
      1

      Mühendislik meslek ilkelerine* uygun davranma, etik sorumluluk hakkında bilgi

      -
      -
      -
      -
      -
      2

      Hiçbir konuda ayrımcılık yapmadan, tarafsız davranma ve çeşitliliği kapsayıcı olma konularında farkındalık.

      -
      -
      -
      -
      -
      8

      Bireysel ve Takım Çalışması: Bireysel olarak ve disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda (yüz yüze, uzaktan veya karma) takım üyesi veya lideri olarak etkin biçimde çalışabilme becerisi.

      X
      -
      -
      -
      -
      9

      Sözlü ve Yazılı İletişim: Hedef kitlenin çeşitli farklılıklarını (eğitim, dil, meslek gibi) dikkate alarak, teknik konularda

      -
      -
      -
      -
      -
      1

      Sözlü (ENGxxx)

      -
      -
      -
      -
      -
      2

      Yazılı etkin iletişim kurma becerisi. (ENGxxx)

      -
      -
      -
      -
      -
      10

      Proje Yönetimi: Proje yönetimi ve ekonomik yapılabilirlik analizi gibi iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi; girişimcilik ve yenilikçilik hakkında farkındalık.

      -
      -
      -
      -
      -
      1

      Proje yönetimi ve ekonomik yapılabilirlik analizi gibi iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi; (FENG497-FENG498)

      -
      -
      -
      -
      -
      2

      Girişimcilik ve yenilikçilik hakkında farkındalık. (FENG101)

      -
      -
      -
      -
      -
      11

      Yaşam Boyu Öğrenme: Bağımsız ve sürekli öğrenebilme, yeni ve gelişmekte olan teknolojilere uyum sağlayabilme ve teknolojik değişimlerle ilgili sorgulayıcı düşünebilmeyi kapsayan yaşam boyu öğrenme becerisi.

      -
      -
      -
      -
      -

      *1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest


      HABERTÜM HABERLER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi Bilgi Teknolojileri Hackathon Etkinliği
      İzmir Ekonomi Üniversitesi Bilgi Teknolojileri Hackathon Etkinliği

      İzmir Ekonomi Üniversitesi IT Hackathon'u, 21-22 Aralık 2024 tarihlerinde üniversitenin “Create in İzmir”  AB Projesi kapsamında 22 öğrencimizin katılımıyla gerçekleştirildi. ...

      Devamı
      broadAngle İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde
      broadAngle İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde

      Amerika ve İzmir’de faaliyet gösteren yazılım firmalarından broadAngle’ın kurucu ortağı ve CEO’su Garrison Atkisson ile İEÜ 2017 mezunu kıdemli yazılım mühendisi ...

      Devamı

      YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ

      Detaylar

      KÜRESEL KARİYER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

      Daha Fazlası..

      BİLİME KATKI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

      Daha Fazlası..

      İNSANA DEĞER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

      Daha Fazlası..

      TOPLUMA FAYDA

      22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

      Daha Fazlası..
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      izto logo
      İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
      ito vakfı logo
      kuruluşudur.
      Logo

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Sakarya Caddesi No:156
      35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

      kampus İzmir

      • Üniversite
      • İEÜ'DE HAYAT
      • KAMPÜS YAŞAM
      • ÜNİVERSİTE İZMİR'DE YAŞANIR
      • PATENTLER
      • Kampüsİzmir
      • STÜDYO ve LABORATUVARLAR
      • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
      • Kütüphane
      • KARİYER YÖNLENDİRME MERKEZİ
      • Çocuk Üniversitesi
      • İletişim

      İEÜ © Tüm hakları saklıdır.

      İEU